MENI
Sreča je srečati prave ljudi, ki v tebi pustijo dobre sledi. (Tone Pavček)

Uncategorised


 

 

Opis operacije IR optika 2 in operacije Posodobitev omrežij LAN na VIZ

IR optika 2

Naziv operacije: Vzpostavitev optične povezljivosti za zavode s področja raziskovanja in izobraževanja – IR optika 2

Cilji projekta: Namen projekta IR optika 2 je vzpostaviti optične povezave pri čim več javnih zavodih s področja vzgoje in izobraževanja, ki še nimajo lastne optične povezave in pri tistih zavodih, ki uporabljajo optične povezave, vendar zanje plačujejo visoke stroške zakupa. Skupna vrednost programa znaša 5.900.000 €, sredstva mehanizma za okrevanje in odpornost znašajo 4.836.065,57 €.

 

Posodobitev omrežij LAN na VIZ

Naziv operacije: Posodobitev računalniških omrežij LAN na VIZ v osnovnem in srednjem šolstvu ter organizacijah za izobraževanje odraslih

Cilji projekta: Namen projekta Posodobitev omrežij LAN na VIZ je posodobiti računalniška omrežja; pregled obstoječega stanja, izdelava načrta posodobitve, izvedba posodobitve – nadgradnja aktivne in pasivne opreme v osnovnem in srednjem šolstvu ter na organizacijah izobraževanja za odrasle. Skupna vrednost programa znaša 5.533.333,81 €, sredstva mehanizma za okrevanje in odpornost znašajo 4.605.647 €.

 

Obrazložitev vloge Evropske unije

Načrt za okrevanje in odpornost je podlaga za koriščenje sredstev evropskega Mehanizma za okrevanje in odpornost. Pripomogel bo k okrevanju slovenskega gospodarstva in prispeval k blažitvi socialnih posledic pandemije covida-19. Z izvedbo načrtovanih reform in naložb za zeleni in digitalni prehod bo slovenska družba bolj trajnostna, odpornejša in bolje pripravljena na izzive prihodnosti. NOO sofinancirata Evropska unija in Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje v okviru odziva Unije na pandemijo COVID-19.

 

Načrt za okrevanje in odpornost (NOO) v Republiki Sloveniji

Vse informacije o izvajanju Načrta za okrevanje in odpornost (NOO) v Republiki Sloveniji najdete na spletni strani noo.gov.si.

Nacionalno preverjanje znanja je poseben postopek preverjanja znanja, kjer vsi učenci 6. in 9. razreda v državi na isti dan rešujejo enake preizkuse znanja pod enakimi pogoji.

Z NPZ se preverja znanje, ki ga vsebujejo učni načrti pri posameznih predmetih. Njihov namen je pridobiti dodatno informacijo o znanju učencev in s tem prispevati k boljši kakovosti učenja, poučevanja in znanja ter pripomoči k zagotavljanju enakih izobraževalnih možnostih za vse učenke in učence.

 

  • Opravljanje NPZ je obvezno za vse učence 6. in 9. razreda (izjema so učenci priseljenci).
  • Prijavo učencev na NPZ uredi šola.
  • Preverjanje se opravlja pisno in pri posameznem predmetu traja 60 minut. Na vseh šolah se začne ob 8.30 in konča ob 9.30.
  • Izvede se v enem roku, praviloma v mesecu maju v tekočem šolskem letu.
  • Dosežek učencev se vpiše v Obvestilo o dosežkih pri nacionalnem preverjanju znanja, ki ga učenci prejmejo ob koncu šolskega leta.

 

V 6. razredu se preverja znanje iz:

  • slovenščine (7. maj 2024),
  • matematike (9. maj 2024),
  • tujega jezika – angleščine (13. maj 2024).

 

V 9. razredu se preverja znanje iz:

  • slovenščine (7. maj 2024),
  • matematike (9. maj 2024),
  • tretjega predmeta, ki ga določi minister; v šolskem letu 2023/2024 je za našo šolo izbran tuji jezik - angleščina (13. maj 2024).

 

Podrobnejše informacije o NPZ:  

https://www.ric.si/preverjanje_znanja/splosne_informacije/

Neobvezni izbirni predmeti so del razširjenega programa osnovne šole, v katerega se učenci vključujejo prostovoljno.

 

V 1. razredu se lahko učenci vključijo v neobvezni izbirni predmet:

  • angleščina.

 

Za učence 4., 5., in 6. razreda za šolsko leto 2023/2024 ponujamo naslednje neobvezne izbirne predmete:

  • drugi tuj jezik (nemščina),
  • umetnost,
  • šport in
  • tehnika.

 

Učenci 7., 8. in 9. razreda lahko izberejo:

  • drugi tuj jezik (francoščina).

 

Posamezni neobvezni izbirni predmet se bo izvajal za najmanj 12 učencev, v primeru da gre za edino učno skupino na šoli pa za najmanj 8 učencev. V posamezni skupini neobveznega izbirnega predmeta je lahko največ 28 učencev.

 

Ko učenec izbere neobvezni izbirni predmet, ga mora obiskovati do konca šolskega leta. V soglasju s starši se lahko učenec odloči, da ne bo obiskoval nobenega neobveznega izbirnega predmeta. 

Kaj so obvezni izbirni predmeti?

V 7., 8. in 9. razredu osnovna šola izvaja pouk obveznih izbirnih predmetov, ki omogočajo prilagajanje osnovnošolskega programa individualnim razlikam in interesom učencev. Učenci lahko ob lastni izbiri teh predmetov razvijajo svoja močna področja in sposobnosti. Lahko pa se odločijo za določen izbirni predmet tudi z vidika nadaljnjega izobraževanja.

 

Šola mora ponuditi pouk najmanj treh izbirnih predmetov iz družboslovno-humanističnega sklopa in najmanj treh iz naravoslovno-tehničnega sklopa. V okviru družboslovno-humanističnega sklopa mora šola ponuditi pouk tujega jezika, nekonfesionalni pouk o verstvih in etiki ter pouk retorike.

 

Glede na izvajanje ločimo enoletne predmete, enoletne predmete, ki so vezani na določen razred, triletne predmete ter triletne predmete, ki so lahko tudi krajši. Enoletne predmete lahko učenec obiskuje le enkrat v celotnem triletju.

 

Kako poteka izbira?

Učenci izberejo 2 uri izbirnih predmetov, ob soglasju staršev pa lahko tudi 3 ure. Tuji jezik (nemščina) je edini predmet, ki se izvaja dve uri tedensko, vsi ostali so enourni, kar pomeni, da lahko učenec izbere en dvourni predmet, dva enourna predmeta, tri enourne predmete ali en enourni in en dvourni predmet.

 

Učenci bodo izbirne predmete izbrali v šoli preko programa Lo.Polis, starši pa boste nato prejeli v podpis soglasje. Na osnovi prijav bomo oblikovali skupine izbirnih predmetov. Nekateri predmeti, ki so na izbiro, se ne bodo izvajali, zato učenec določi tudi dve rezervni izbiri.  

 

Izbiranje bo potekalo med 19. in 21. aprilom 2023. 

 

Izvajanje pouka in ocenjevanje

Obiskovanje obveznih izbirnih predmetov je obvezno. Predmeti se izvajajo 1 ali 2 uri tedensko, lahko pa tudi strnjeno v enem obdobju – fleksibilni urnik. Običajno se izvajajo 6. in/ali 7. uro.

 

Obvezni izbirni predmeti se ocenjujejo s številčnimi ocenami od 1 do 5. Zaključne ocene se pri vseh predmetih vpišejo v spričevalo.

 

Oprostitev obiskovanja obveznih izbirnih predmetov

Učenec, ki obiskuje glasbeno šolo z javno veljavnim programom, je lahko oproščen obiskovanja obveznih izbirnih predmetov v celoti ali eno uro tedensko. Če se učenec odloči za to možnost, starši podajo vlogo za oprostitev obiskovanja izbirnih predmetov, v mesecu septembru v naslednjem šolskem letu pa predložijo tudi potrdilo o vpisu otroka v glasbeno šolo. Učenec se kljub obiskovanju glasbene šole, lahko odloči, da bo vseeno obiskoval tudi izbirne predmete.

 

Sprememba izbirnega predmeta

Zamenjava izbirnega predmeta je možna do 15. septembra v naslednjem šolskem letu, če sprememba ne vpliva na organizacijske pogoje pri izvajanju posameznega izbirnega predmeta.

 

Seznam in opisi obveznih izbirnih predmetov za naslednje šolsko leto:

 

7. razred (šolsko leto 2024/2025)

 

8. razred (šolsko leto 2024/2025)

 

9. razred (šolsko leto 2024/2025)

 

 

 

 

 

 

 

Ključni dejavnosti ukrepa 3.5 Podnebni cilji in vsebine v vzgoji in izobraževanju, ki se financirata na podlagi odloka o Programu porabe sredstev Sklada za podnebne spremembe za leti 2022 in 2023 (Uradni list RS, št. 101/21, 44/22 – ZVO-2 in 49/22), sta priprava in izvajanje celostnega programa ozaveščanja ter vzgoje in izobraževanja o podnebnih spremembah v kontekstu vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (v nadaljnjem besedilu: VITR). Ukrep izvajajo MOPE, MVI in javni zavodi s področja vzgoje in izobraževanja (Center RS za poklicno izobraževanje, Zavod RS za šolstvo, Andragoški center Republike Slovenije ter Center šolskih in obšolskih dejavnosti).

Za namen izvajanja programa bodo pripravljene podrobnejše usmeritve v okviru kurikulov in učnih načrtov, razvoja vzgojno-izobraževalnih ustanov oziroma organizacij, izobraževanja učiteljev in drugih zaposlenih. Poleg tega bodo javni zavodi izdelali nova oziroma posodobili obstoječa učna gradiva, priročnike in didaktične komplete za izvajanje programa; vzpostavili demonstracijske vrtce, šole in druge izobraževalne organizacije, ki se bodo celostno preoblikovali v smeri trajnostnega načina življenja in dela ter zmanjševanja ekološkega odtisa.

 

V okviru ukrepa je predvidena tudi posodobitev nacionalnih smernic za vzgojo in izobraževanje za trajnostni razvoj, vzgojno-izobraževalnih programov, učnih načrtov ter drugih kurikularnih dokumentov in podlag s podnebnimi cilji in vsebinami; priprava predloga načrta uvajanja programa v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah ter drugih izobraževalnih organizacijah v Sloveniji z vzpostavitvijo sistemskega pristopa k vzgoji in izobraževanju ter ozaveščanju o podnebnih spremembah in razvoju kompetenc za prehod v nizkoogljično gospodarstvo in družbo. Za potrebe obveščanja in komunikacije z javnostmi bo  vzpostavljena spletna stran programa ozaveščanja ter vzgoje in izobraževanja o podnebnih spremembah v kontekstu VITR.

 

V okviru izvajanja ukrepa sta predvidena preizkus in evalvacija programa na širšem vzorcu do 80 šol oziroma vzgojno-izobraževalnih organizacij. Predvidoma bo vzpostavljenih skupno do 15 demonstracijskih vzgojno-izobraževalnih zavodov oziroma organizacij. Poleg navedenega bo v okviru ukrepa zagotovljena finančna podpora za do 40 odstotkov vzgojno-izobraževalnih zavodov oziroma organizacij za izvajanje krajših dejavnosti, povezanih s podnebnimi cilji, ki so v Sloveniji že uveljavljene ter jih bodo strokovno verificirali zgoraj navedeni javni zavodi, vsak za svojo raven oziroma področje dela.

 

Namen projekta

 

Namen projekta je podpreti sistematično vključevanje podnebnih ciljev in vsebin v predšolsko vzgojo, osnovno in srednješolsko izobraževanje, višješolsko strokovno izobraževanje in izobraževanje odraslih.

 

Specifični cilji projekta za področje poklicnega in strokovnega izobraževanja:

  • priprava, preizkušanje in evalviranje celostnega programa ozaveščanja ter vzgoje in izobraževanja o podnebnih spremembah v kontekstu vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja,
  • priprava predloga načrta uvajanja programa na področju poklicnega in strokovnega izobraževanja z vzpostavitvijo sistemskega pristopa k vzgoji in izobraževanju ter ozaveščanju o podnebnih spremembah in razvoju kompetenc za prehod v nizkoogljično družbo.
  • vzpostavitev 3 demonstracijskih šol na področju poklicnega oz. strokovnega izobraževanja.

 

Sodelujoči partnerji v projektu:

  • Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo
  • Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje
  • Center RS za poklicno izobraževanje
  • Zavod Republike Slovenije za šolstvo
  • Andragoški center Republike Slovenije
  • Center šolskih in obšolskih dejavnosti

 

Obdobje izvajanja projekta:

 

1.3.2022 – 31.12.2023

 

Finančna podpora:

Projekt je financiran v okviru ukrepa 3.5 Sklada za podnebne spremembe v obdobju 2021–2023  698.500,00 eur.

 

Vir: https://cpi.si/projektna-dejavnost/sklad-za-podnebne-spremembe/podnebni-cilji-in-vsebine-v-vzgoji-in-izobrazevanju/)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PON TOR SRE ČET PET
       

 

ID ŠPORT

12.00 - 13.00

 

 

ID ŠPORT

13.20 - 14.10

 

ID ŠPORT

13.20 - 14.10

 

ROKOMET

13.05 - 13.50

1. - 4. razred 

 

GIMNASTIKA

14.15 - 15.45

1. - 3. razred

GIMNASTIKA

14.40 - 16.15

vrtec

 

NOGOMET

14.15 - 15.00

1. - 3. razred

 

ROKOMET

14.30 - 15.15

vrtec

 

 

PLEZANJE

16.00 - 18.00

3. razred

 

       

 

URNIKI ODDELKOV

 

RAZRED: 1.   Janja Omerzu

URA PON TOR SRE ČET PET
1. SLJ MAT NIP N1A  SLJ  MAT

2.

 MAT  SLJ  SLJ  ŠPO  SLJ

3.

 ŠPO  SLJ  SPO  MAT  SPO

4.

GUM  GUM  LUM  SPO  ŠPO

5.

 NIP N1A  DOD/DOP  LUM    
6.          

 

 

RAZRED: 2.   Andraž Zaplotnik

URA PON TOR SRE ČET PET
1. GUM  SLJ  TJA SLJ SLJ

2.

 ŠPO  MAT  ŠPO  MAT  SLJ

3.

SLJ  SPO  SLJ  SPO  MAT

4.

 SLJ  ŠPO  MAT  LUM  SPO

5.

 TJA  GUM    LUM  
6.    DOP/DOD      

 

 

RAZRED: 3.   Natalija Vahčič

URA PON TOR SRE ČET PET
1.  ŠPO MAT ŠPO ŠPO  MAT

2.

 MAT  SLJ  SLJ  SLJ  SLJ

3.

 TJA  GUM  MAT  MAT  SLJ

4.

 SLJ  LUM  GUM  SPO  TJA

5.

 SLJ  LUM  SPO/IND MPZ2  SPO  
6. IND OPZ IND OPZ      
7.   USK SIST  USK SIST    

 

 

RAZRED: 4.  Sonja Volk

URA PON TOR SRE ČET PET
1.  MAT ŠPO  SLJ SLJ  MAT

2.

 GUM  MAT  SLJ  MAT  TJA

3.

 SLJ  SLJ  MAT  OSK/GUM  LUM

4.

 ŠPO  NIT  DRU  NIT  LUM

5.

 DRU  DOP/DOD  TJA  NIT  ŠPO
6.  IND OPZ IND OPZ  NIP NTE 4, 5    
7.    USK SIST USK SIST    

 

 

RAZRED: 5.  Jana Kovačič

URA PON TOR SRE ČET PET
1. MAT SLJ GUM/OSK MAT TJA

2.

SLJ ŠPO TJA SLJ ŠPO

3.

GUM MAT SLJ SLJ MAT

4.

DRU TJA DRU NIT NIT

5.

GOS DRU NIT GOS LUM
6. NIP NTE 5, 6/IND OPZ DOP/DOD/IND OPZ NIP NTE 4, 5 ŠPO LUM
7.   KOI/USK SIST USK SIST KOI  

 

 

RAZRED: 6. A   Mira Vogrin

URA PON TOR SRE ČET PET
1. MAT SLJ SLJ TJA NAR

2.

SLJ MAT SLJ SLJ ZGO

3.

TIT ŠPO ŠPO MAT TJA

4.

TJA LUM TJA GOS GOS

5.

ŠPO LUM NAR ZGO MAT
6.  NIP NTE 5, 6    IND MPZ TIT  IND MPZ
7.  IND MPZ        

 

 

RAZRED: 6. B   Simona Grubič

URA PON TOR SRE ČET PET
1. ZGO MAT TIT TJA SLJ

2.

MAT SLJ NAR TIT MAT

3.

SLJ ŠPO ŠPO GOS OSK/GOS

4.

TJA GUM TJA SLJ TJA

5.

ŠPO GUM MAT SLJ NAR
6.   NIP NTE 5, 6   IND MPZ  ZGO  IND MPZ

7.

  IND MPZ        

8.

         

 

 

RAZRED: 7.   Mateja Jankovič Čurič

URA   TOR SRE ČET PET
1. SLJ MAT/TIT LUM GEO TJA

2

NAR MAT/TIT LUM ZGO NAR

3.

NAR TJA TJA SLJ GUM

4.

MAT ZGO ŠPO MAT GEO

5.

SLJ SLJ MAT ŠPO SLJ
6.   ŠZZ/LIK  IND MPZ TJA IND MPZ

7.

IŠP/IND MPZ OGL/USK SIST USK SIST    

8.

         

 

 

RAZRED: 8.  Lucija Kevo

URA PON TOR SRE ČET PET
1. FIZ TJA SLJ/MAT GUM SLJ/MAT

2.

MAT/SLJ DKE MAT/SLJ TJA MAT/SLJ

3.

SLJ/MAT DKE GEO ŠPO 8, 9 Ž/TIT 8-M ZGO

4.

BIO/GEO KEM KEM ŠPO 8 M/TIT 8-Ž BIO

5.

ZGO RVT/ŠPO 8, 9 Ž FIZ SLJ/MAT TJA
6. SPH 2 RVT/LIK OSK/IND MPZ SLJ/MAT ŠPO 8 M/IND MPZ
7. SPH 2/IŠP/IND MPZ MME/OGL ŠZZ 8    
8.          

 

 

RAZRED: 9.  Marija Pavlovič

URA PON TOR SRE ČET PET
1. TJA SLJ BIO SLJ/MAT ZGO

2.

FIZ TJA FIZ SLJ/MAT GUM

3.

LUM MAT/SLJ SLJ/MAT ŠPO 8, 9 Ž/ŠPO 9 M SLJ/MAT

4.

LUM SLJ/MAT SLJ/MAT TJA SLJ/MAT

5.

KEM ŠPO 8, 9 Ž/ŠPO 9 M ZGO BIO GEO
6. SPH 2/ROM  LIK LSN3 KEM IND MPZ
7. SPH 2/IND MPZ ŠZZ/OGL  OSK/IND MPZ    
8.          

 

 

    

 

 

 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

 

Namen projekta

Namen projekta Dvig digitalne kompetentnosti je izboljšati kakovost in učinkovitost izobraževanja in usposabljanj ter spodbujati razvoj inovativnih učnih okolij in prožnih oblik učenja, ki bodo prispevali k dvigu digitalnih kompetenc vodstvenih in strokovnih delavcev, otrok, učencev in dijakov.

 

 

Cilj projekta

Razvoj prožnejših oblik učenja s pomočjo učinkovite rabe digitalnih tehnologij v VIZ ter s tem spodbujanje strokovnih delavcev VIZ za reflektivno prakso, načrtovanje ter udejanjanje lastnega strokovnega razvoja (digitalnih strategij VIZ-a, digitalnih kompetenc strokovnih delavcev in otrok/učencev/dijakov).

 

Ciljne skupine

Vzgojno-izobraževalni zavodi, znotraj teh pa zaposleni: strokovni delavci (ravnatelji, učitelji in drugo strokovno osebje) na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega izobraževanja, osnovnega glasbenega izobraževanja, poklicnega in strokovnega izobraževanja, srednjega splošnega izobraževanja, vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, vzgoje in izobraževanja v dijaških domovih ter posledično otroci, učenci in dijaki.

Končna dodana vrednost programa bo glede na različno raven digitalne kompetentnosti posameznih strokovnih delavcev in VIZ-a v celoti izdelana digitalna strategija za posamezen VIZ in na osnovi strategije izvedena usposabljanja ter udejanjanje teh znanj v vzgojno-izobraževalnem procesu. Izdelava strategije bo temeljila na analizi stanja in pripravi akcijskega načrta. To pomeni, da bodo zaposleni v posameznem VIZ-u aktivni udeleženci v procesu analize ter v procesu priprave in izvajanja akcijskega načrta in s tem opolnomočeni za evalvacijo in nadgradnjo digitalne strategije znotraj zavoda tudi po zaključku programa.

Projekt Dvig digitalne kompetentnosti se od dosedanjih usposabljanj na področju digitalnih kompetenc razlikuje v izhajanju iz dejanskih potreb posameznega VIZ-a in načrtovanju strategij VIZ-a za dvig digitalnih kompetenc.

 

Ugotovljeni problemi in izzivi

Kljub številnim strateškim dokumentom, strategijam, smernicam, projektom, usposabljanjem in drugim pobudam ugotavljamo, da ostaja v slovenskem šolskem prostoru problem smiselne rabe digitalne tehnologije. Zato vodstveni in strokovni delavci potrebujejo sistematično podporo za učinkovito rabo digitalnih tehnologij pri doseganju vzgojno-izobraževalnih ciljev in razvijanju digitalnih kompetenc učečih se.

 

Opravljene analize kažejo na nujno ukrepanje na treh področjih: 

  • inovativnih pristopih pedagoškega vodenja in načrtovanja učinkovite rabe digitalnih tehnologij v VIZ,
  • pedagoških digitalnih kompetencah strokovnih delavcev VIZ-ov in
  • učinkovite rabe digitalnih tehnologij v vzgojno-izobraževalnem procesu in s tem posledično povezanem dvigu digitalnih kompetenc otrok, učencev, dijakov.

 

Dejavnosti v projektu

V programu bodo zasnovane, preizkušene in evalvirane raznolike dejavnosti za razvoj digitalne kompetentnosti deležnikov v vzgoji in izobraževanju:

 

  • različna usposabljanja in izobraževanja za profesionalni razvoj pedagoških digitalnih kompetenc strokovnih delavcev VIZ-a,
  • podporno spletno okolje za učinkovito rabo digitalnih tehnologij v VIZ-ih (interaktivni učni načrt z dodanimi pripravljenimi gradivi in povezavami, možnostjo kreiranja letne in sprotnih priprav na VIZ), orodja za samopreverjanje digitalnih pedagoških kompetenc in učinkovite rabe digitalnih tehnologij VIZ, digitalna gradiva, primeri dobre rabe),
  • vzpostavljene učeče se skupnosti digitalnih znanj in izkušenj znotraj VIZ in prenos na ostale VIZ-e,
  • priročnik za dvig digitalnih kompetenc na VIZ-u.

 

Arnes bo v sklopu projekta pripravil načrt za izvedbo podpore VIZ-om (usposabljanja za uporabniško in tehnično usposobljenost ter spletno varnost vodstvenih in strokovnih delavcev vseh VIZ-ov v RS) in izvajal dogovorjena usposabljanja za storitve, ki jih nudi šolam.

 

Pričakovani rezultati

Rezultat programa bo opolnomočenje strokovnih delavcev VIZ za razvoj digitalnih strategij VIZ-a, strokovnih, pedagoških digitalnih kompetenc strokovnih delavcev in procesno razvijanje digitalnih kompetenc otrok, učencev in dijakov.

 

Konzorcijski partnerji 

 

Partnerji projekta

V izvajanje programa je vključenih 220 vzgojno-izobraževalnih zavodov oz. organizacijskih enot vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki bodo izvedli predvidene aktivnosti, opredeljene v javnem pozivu za izbor sodelujočih vzgojno-izobraževalnih zavodov v programu Dvig digitalne kompetentnosti. Zaposlenim v VIZ-ih, ki ne bodo vključeni v program (to so VIZ-i, ki se niso prijavili k sodelovanju), bo omogočena udeležba na usposabljanjih, ki jih bosta izvajala konzorcijska partnerja.

 

Finančna podpora

Skupna višina sredstev, namenjena za izvedbo projekta, je 1.950.000,00 EUR.

OSNOVNA ŠOLA ARTIČE

Artiče 39

8253 Artiče

KONTAKT

07 45 21 060

o-artice.nm@guest.arnes.si

© 2024 OŠ Artiče Vse pravice pridržane. Agencija.5ka